Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Submissions
Announcements
Evaluation form
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 1 (2019): V. 4, Número 1
Vol. 4 No. 1 (2019): V. 4, Número 1
DOI:
https://doi.org/10.29149/mtr.v4i1
Published:
2019-09-06
Artigos
A profile of visitors to Brazil Amazon Protected Areas:
Anavilhanas National Park (Amazonas) and Tapajós National Forest (Pará)
Robert Clyde Burns, Lidiane Castro Gregory, Jasmine Cardozo Moreira
pdf (Português (Brasil))
The role of relational marketing on the consumer buying decision of travel agencies
Vitor Hugo Silva, Bruno Sousa, Márcia Gonçalves
pdf (Português (Brasil))
Methodological approaches of branding research in the field of tourism
Analysis of scientific productions (theses and dissertations) in Brazil
Anderson Leonardo Castro Seabra, Lissa Valeria Fernandes Ferreira
pdf (Português (Brasil))
Aplicação da abordagem fenomenológica e estudo epistêmico no turismo
análise dos artigos publicados em periódicos
Cinthia Rolim de Albuquerque Meneguel, Luciano Torres Tricárico
pdf (Português (Brasil))
A regionalização do turismo no Estado do Paraná sob a perspectiva do marketing
Francisco José Gouveia de Castro, José Manoel Gonçalves Gândara
pdf (Português (Brasil))
The effects of festivals versus resident participation:
The effects of festivals versus resident participation
Thamires Foletto Fiuza, Fabricia Durieux Zucco, Camila Belli Kraus
pdf (Português (Brasil))
Espaços Públicos, Planejamento e a Sustentabilidade para o turismo no Circuito Oeste Rios
Renata Maria Ribeiro, Danielli Cristina Granado, Guilherme Henrique Barros de Souza
pdf (Português (Brasil))
Percepção da Qualidade em Serviços: Associação com o Modelo de Excelência em Gestão- MEG
Amanda Raquel de França Filgueiras, Ramon Schnayder DAmorim
pdf (Português (Brasil))
Oportunidades e desafios do turismo de interior para o desenvolvimento local: O caso do concelho da Sertã, Portugal
Margarete Casquinha, Andreia Filipa Antunes Moura
pdf (Português (Brasil))
Revisitando Co-criação – Estudo Bibliométrico
Carlos Alberto Xavier do Nascimento, Marcelo Roger MENEGHATTI, Pang Lien Hsu, Dirceu da Silva
pdf (Português (Brasil))
A Semiótica como metodologia de pesquisa para a análise da comunicação no turismo
estudo da Marca Turística España
Ewerton Lemos Gomes, Márcia Shizue Massukado Nakatani
pdf (Português (Brasil))
Marketing de influência e influenciadores digitais: aplicação do conceito pelas DMO em Portugal
Tânia Barreiro, Gorete Dinis , Zélia Breda
pdf (Português (Brasil))
Contributions from marketing activities to value chain
A case study in an IT company
Claudio Testoni Cardozo, Oscar Rudy Kronmeyer Filho
pdf (Português (Brasil))
Creative Capital of Europe: aspects of urban creativity in Lisbon
aspects of urban creativity in Lisbon
Sarita Cruz de Oliveira Ost, Mary Sandra Guerra ASHTON, Marcos Emílio Santuário
pdf (Português (Brasil))
Marketing survey as an event production tool
a mapping of the international concert market in Belo Horizonte.
Marcela Cristina Ferreira, Izabella Martins
pdf (Português (Brasil))
CRIMINALIDADE, SEGURANÇA PÚBLICA E SUSTENTABILIDADE EM DESTINOS TURÍSTICOS
: ENSAIO EXPLORATÓRIO ACERCA DA PRODUÇÃO ACADÊMICA BRASILEIRA (2004-2018)
Jean Henrique Costa, Manuel Ramón González Herrera
pdf (Português (Brasil))
Language
English
Português (Brasil)
Information
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Make a Submission
Make a Submission