Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Submissions
Announcements
Evaluation form
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 8 No. 3 (2023): v.8, n. 3, 2023
Vol. 8 No. 3 (2023): v.8, n. 3, 2023
Cachoeira em São Tomé das Letras - MG. (Arquivo Pessoal)
DOI:
https://doi.org/10.29149/mtr.v8i3
Published:
2023-09-21
Artigos
Análise da Capacidade Absortiva no Campo do Turismo: Estudo Bibliométrico da Evolução Conceitual Teórica entre 1996 e 2021
Anderson Antônio de Lima, Thiago de Luca Sant'ana Ribeiro, Joana Rosa Cardoso Carvalho, Benny Kramer Costa, Eduardo Mesquita
PDF (Português (Brasil))
PDF
Cocriação de Valor no Comércio Social
Efeito da Tripla Mediação em Comunidades Online de Viagens
Mariana Marques de Lima, Mariana Ramos de Melo, Ana Paula Gusmão Fantino, Marcelo Moll Brandão
PDF (Português (Brasil))
PDF
Meninas, vi que compraram essa calça aqui no grupo e ameiiii! – O engajamento como prática social na rede de trocas sociais da comunidade de marca online
Gabriella Soares Pinto, Stela Cristina Hott Corrêa
PDF (Português (Brasil))
PDF
Approaching the Scientific Production Between Smart Cities and Tourism Destinations. Bibliometric Synthesis and Theoretical Structure of the Fields
Eliane Sampaio, Débora Cordeiro Braga
PDF (Português (Brasil))
PDF
Kodawari and Hospitality
a multicase study of japanese restaurants
Maria Henriqueta Gimenes Minasse, Cinthia Shinagava de Carvalho
PDF (Português (Brasil))
PDF
Utilizing IRaMuTeQ for an integrative literature review on tourism: exploring supplier relationships, dynamic capabilities, and performance within the hospitality industry
Iury Teixeira de Sevilha Gosling, Dr. Cleber Carvalho de Castro, Mozar José de Brito
PDF (Português (Brasil))
PDF
Programas de referral marketing em negócios digitais: Um estudo de casos sobre o planejamento, implementação e avaliação em empresas inseridas no meio digital
Amanda Sousa Carvalho Ribeiro, Luciana Alves Rodas Vera
PDF (Português (Brasil))
PDF
ESTUDO BIBLIOMÉTRICO SOBRE ESTRATÉGIA COMPETITIVA NO PERÍODO DE 1991 ATÉ 2019 EM BASE NACIONAL DE ARTIGOS
Vitor Hugo Souza da Costa, Carlos Roberto Domingues
PDF (Português (Brasil))
PDF
Olympic Mascots and brand humanization
an exploratory study from the consumer's perception
Claudio Fontes, Marluce Dantas de Freitas Lodi
PDF (Português (Brasil))
PDF
Innovative Ambience and People Management Practices in the Hotel Industry of Fortaleza-CE, Brazil
Francisca Lucélia Souto da Silva, André Riani Costa Perinotto, Samuel Façanha Câmara
PDF (Português (Brasil))
PDF
Research Notes
Pluralistic Ignorance and Domestic Tourism After a Close Presidential Election
Evidence from the Field
Marcelo de Oliveira Nunes, Luís Antônio da Rocha Dib
PDF (Português (Brasil))
PDF
Language
English
Português (Brasil)
Information
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Make a Submission
Make a Submission